Skip navigation

Oppstartinfo EasyStart Web

Fremgangsmåte for sluttkunde som følger:
6 trinn for sluttbruker

1. Kunden starter registreringsprosessen ved å gå til www.myeberspaecher.com Klikk på "Registrer deg som ny bruker". Fyll inn mailadresse. Eget passord lages, må inneholde min. 8 tegn med store og små bokstaver samt minst ett tall. Legg inn riktig språk og land. Huk av for betingelser og erklæring. Trykk register. Brukeren får en bekreftelse e-post som må bekreftes.

2. Kunden logger seg på ved hjelp av e-post-adresse og passord. Klikker på "+ Legg til Easystart Web"

3. Kunden skriver inn tilgangskoden (IMEI) funnet på etiketten på EasyStart Web samt på esken.

4. Betalingsprosessen starter, kunden betaler på forhånd for 12 måneder abonnement med kredittkort. Kostnad pr februar 2017. ca 30€

5. Tilkobling er aktivert og Easystart Web kan brukes med en gang.

6. For bruk av varmer kan kunde da logge seg inn på www.myeberspaecher.com Etter registering kan du laste ned app på App store eller Google Play. Søk etter EasyStart Web Logg inn med brukernavn og passord fra din registrering.


Sesongstart av EasyStart Web

Høsten har kommet og behovet for å starte opp din Eberspächer varmer melder seg. Skulle du ved oppstart av din EasyStart Web App oppleve å få feilmeldingen "Innlasting av data mislyktes. Kontroller internettforbindelse." skyldes dette mest sannsynlig at systemet ikke har vært benyttet på en stund.

Tilgangen din telefon fikk til vår servere har derfor blitt stengt og løsningen er rett og slett at du må logge ut av Appen og logge på igjen:


1. Trykk på tannhjul symbolet øverst til høyre og trykk så på "Logg ut" nederst på denne siden.

2. Steng så Appen og åpne den igjen. Logg deg inn på nytt med din myeberspaecher.com pålogging, varmeren din skal nå være klar til bruk igjen.